HTML

Majd megmondom...

Mindennapok. A blogban semmi extrém, semmi megbotránkoztató, mégis talán valakik számára érdekes történetek szerepelnek. Olyan témák, amik Veled, vagy akár velem megtörténhetnek, megtörténtek.

Friss topikok

  • Tomivagyok: mindenképpen ezt ajánlom.... (2010.10.05. 17:09) Csokitélapó

Linkblog

2010.09.27. 21:58 Tomivagyok

Csokitélapó

Ennek az egésznek az oka egyértelműen a csokitélapó. Szombaton történt (2010.09.25.), hogy a tescóban mászkálva a morzsás kenyérosztály fele témferegve a polcokon csokitélapókba botlottam! Természetesen nem szó szerint, hiszen senkit nem engednek fel a polcra, legalábbis szombaton biztosan nem! Először valójában azt hittem, hogy valamivel összekeverem, de ahogy közelebb értem, kezembe vettem, és megforgattam, teljesen egyértelmű volt, ez nem csak egy csokitélapóra hasonlító tárgy, ez maga a Csokitélapó. Én mondjuk a helyükben elrejtettem volna őket a halloween cuccok mögé, hisz ahogy az elmúlik, tőlem az egész felső polcot elfoglalhatják a vöröskabátosok!

A még hibátlan termékek
 

Nem hagyott nyugodni a gondolat... megijedtem kicsit, lehet hogy én kerültem idő csapdába, és már karácsony közeledik. Leraktam a hónom alól a dinnyét, a zsák krumplit, és rohantam haza! Nem sokat teketóriáztam, a kertben lévő fenyőfát röpke 17perc alatt csodálatosan feldíszítettem, a csúcsot a tetejére a szomszédból kölcsönvett kinyithatós IKEÁ-s asztalra állva varázsoltam fel. Nem volt könnyű, de hát ha Jézuska képes rá.... A legtöbb időt talán a csillagszórokkal tököltem. Az istennek nem akartak meggyulladni. Sokkal egyszerűbb lett volna ha nem szakad az eső, de így legalább tűzvédelmi szempontból minden oldalról biztosítva voltam! Mivel ez egy elég hirtelen jött karácsony volt, így meglepetésekkel nem tudtam kedveskedni magamnak, viszont szívem mélyén  ott csücsült a boldogság, és a zselés szaloncukor tűleveles illata.

Fél hat lehetett amikor szóltak, hogy karácsonyig még várnom kell három hónapot. Ekkor gyorsan még befejeztem az Ó Tánnenbaum második strófáját, és felhívtam Istit. Közöltem vele, hogy tényleg tudni szeretném, hogy kik azok akik a tescoban a napokban csokitélapót vettek! Neveket akarok, és címet! Mindegyikhez el akarok menni családlátogatásra, és megkérdezni, hogy miért érezte úgy, hogy most kell megvennie. Én amikor decemberben megveszem a boltban, attól is félek, hogy míg hazaérek ne törjön el, ne nyomódjon be szegény Mikulás arca, háta, zacskója... nem hogy szeptembertől...

A már nem hibátlan termékek

Nem támogatom a csokitélapók szeptemberi árusítását! Ahogy azt láttuk, hamar kárácsonyérzetet ad az embernek. Persze, tudom, hogy ha az embernek van egy kis esze... tudja, hogy messze van még... Én is inkább megyek és leveszem a kocsiról a hóláncot.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://majd-megmondom.blog.hu/api/trackback/id/tr182328102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tavolirokon 2010.10.04. 21:47:38

Aztapi..... ezt nem hiszem el akkor most vetessem le a teligumit es rakassam vissza a nyariakat???
süti beállítások módosítása