HTML

Majd megmondom...

Mindennapok. A blogban semmi extrém, semmi megbotránkoztató, mégis talán valakik számára érdekes történetek szerepelnek. Olyan témák, amik Veled, vagy akár velem megtörténhetnek, megtörténtek.

Friss topikok

  • Tomivagyok: mindenképpen ezt ajánlom.... (2010.10.05. 17:09) Csokitélapó

Linkblog

2010.10.11. 21:14 Tomivagyok

Sárhányó

Majdnem megvettem. Rengeteg sok extrákkal rendelkezett! A gecajra csak úgy simán felcsatolható, rozsdamentes, feladatát szerintem 87%-osan ellátja... ja és hát ákciós volt! Ami akciós, azt meg meg kell venni! Ilyen az igazi magyar, nem? Sőőt, ha ingyen van akkor már viszi is. És ha nem kell otthon..? Mindegy... inkább rohadjon el az én spájzomba az a zsák krumpli, mint hogy más vigye el!!!
Természetesen én is így voltam ezzel a sárhányóval. Viszont, hogy ezt ki nevezte el sárhányónak nem tudom. Hisz valójában ez nem hánnya nekem sehova sem a sarat.. hanem épp hogy kapja az arcába rendületlenül (esős idő esetén). A komáromon is volt sárhányó/sárvédő! Kökö lefújatta nekem feketére, na a tank, meg a váz néhol meg sárga lett! Ezzel nem csak új divatot akartam teremteni, hanem a legellenállás is sokkal jobb volt így. 43km/h-nál azért nem mindegy, hogy hol.. hogyan... mennyire... és hányszor áramlik a levegő! Amikor le lett fújva az erőgép, pont utána lett kötelező kismotorra is a bukósisak. Nem tudtam nem észrevenni az összefüggést. Ahhoz egy Komár-mopedet kell lefújni sárga-feketére, hogy az emberek észrevegyék az ilyen motorban rejlő rettenetes energiát!
a Komár mopedről is lesz majd még sztorim! Rengeteg sok mindent köszönhetnek neki... Ha jól tudom, a kábel tévé is akkor lett bevezetve a városba, AMIKOR új gázbofdent kapott!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://majd-megmondom.blog.hu/api/trackback/id/tr212363902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása