HTML

Majd megmondom...

Mindennapok. A blogban semmi extrém, semmi megbotránkoztató, mégis talán valakik számára érdekes történetek szerepelnek. Olyan témák, amik Veled, vagy akár velem megtörténhetnek, megtörténtek.

Friss topikok

  • Tomivagyok: mindenképpen ezt ajánlom.... (2010.10.05. 17:09) Csokitélapó

Linkblog

2010.09.28. 22:47 Tomivagyok

Bonyolult kapcsolat

Facebook. Nincsen vele baj. Ahogy ismerem magam, rengeteg témát fog még szolgáltatni a jövőben... Most is, szerintem tudnék írni még pár dologról vele kapcsolatban, de természetesen nem fogok. Fészbúkon nagyon sokan szeretik közzétenni pillanatnyi állapotukat, büszkén elkészített spagettijük színes fényképét. Szeretik tudatni a világgal, ha valamit nem szeretnek, ha valamit szeretnek, ha valamit szeretnének, ha valamire vágynak, ha valakit éppen be akarnak cserkészni, ha valakit éppen le akarnak rázni. Azt hiszem sikerült felsorolnom azokat a területeket amik valójában (normális esetben) - a főszereplőnkön kívül - rohadtul nem érdekelnek senkit.
Természetesen ez ellen lehet védekezni. Nálam is mondjuk számtalan ember neve szerepel a "falam" tiltó listáján, akikkel valójában komolyabb bajom nincsen, de amikor belépek az oldalra a mindennapi vackaikra nem igazán vagyok kíváncsi.

Nah de ma történt valami mókás. Az egyik ismerősöm családi állapota megváltozott. Ez nem egy ritka jelenség, főleg ha hatalmas volt a buli! Viszont amit kicsit furcsának találtam az az, hogy ő "Egyedülálló"-ból tért át "Bonyolult kapcsolat"-ba. Nem tudom, hogy erre kell-e időt hagynom.. vagy valójában ez csak nekem furcsa! Én speciel nem sűrűn szoktam belépni Bonyolult Kapcsolatba. Ezt kb ahhoz tudnám hasonlítani, amikor valaki már régóta szeretne egy autót venni, és hát biztos ami biztos, azt választja, amelyik már akkor lerohadt, amikor kihozták a garázsból megmutatni. Vagy mondjuk, ha elmegy venni magának egy csokitélapót, de azt veszi le a polcról amelyik szarrá van törve. Vagy mondjuk ha sex elött megbeszélitek a párotokkal, hogy óvszert használtok, de kalandvágyból kilukasztják pár helyen, esélyt hagyva az egyed szaporodásnak.

Mivel biztos vagyok benne, hogy van aki hetente leellenőrzi, hogy a kedves ismerősinél mi változott... (megszültemárajuli? voltakenyaralnizsóóótiék? együttvannakmégmamuték?) észrevehette nálam is, hogy családi állapotomat megváltoztattam, vagyis kitöröltem. Ezzel sokkal boldogabb nem lettem, viszont elértem, hogy most már a hirdetéseim 90%-a nem szingli lányokat reklámoz. Hátránya viszont, hogy ha lányokat akarok nézni, más oldalra kell szörföznöm. Nem egyszerű.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://majd-megmondom.blog.hu/api/trackback/id/tr312330913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása